Technisch medewerker servicebalie

Organisatie
Kwaliteit, kennis & een probleemoplossende instelling dat zijn de kenmerken van ons bedrijf Daarnaast staat de naam van het bedrijf bovenaan. Denk hierbij aan directheid, korte lijnen, professioneel en voor elkaar klaar staan. Dit DNA wordt verwacht van ieder personeelslid, dit zorgt voor een prettige werksfeer.

Functie
Als Technisch Medewerker Servicebalie ben jij het visitekaartje van onze werkplaats en zorg je
voor een optimale service aan de klant!

Je werk ziet er als volgt uit;

Je zorgt voor de balie en het magazijn, deze moet altijd up to date zijn, je werkt werkbonnen uit in
ons CRM systeem, je doet de bestellingen die nodig zijn voor de reparaties of voorraad.
Daarnaast zet je afgewerkte bonnen klaar voor de afdeling facturatie.


Belangrijk is dat je het leuk vind om veelzijdig bezig te zijn in een druk bedrijf.


Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt affiniteit met techniek
  • Je hebt technisch en commercieel inzicht.
  • Je bent handig met de computer.
  • Je bent enthousiast en servicegericht en denkt in oplossingen.
  • Klanten behandel je op de manier zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
  • Naast goed Nederlands zou het handig zijn als je ook de Engelse taal redelijk beheerst.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract voor 40 uur per week.
  • Een uitdagende baan bij een snelgroeiend bedrijf.
  • Reiskostenvergoeding.

Ook als je net van school komt en graag wilt gaan werken mag je solliciteren.


Heb jij interesse in een vacature? Stuur dan gauw je CV en motivatiebrief!


Geïnteresseerd? Wil je meer weten? Neem dan contact op met Hans Roossink, jouw contactpersoon voor deze vacature bij Roossink TC.
sales@roossinktc.nl06-47191466.